Opći uvjeti putovanja
1. Sadržaj aranžmana
Organizator putovanja Positive Group d.o.o. jamči provedbu programa prema opisu aranžmana koji je putnik primio. Sadržaj aranžmana organizator će ostvariti u potpunosti i na opisani način, osim u slučaju izuzetnih okolnosti (rat, nemir, štrajkovi, terorističke akcije, sanitarni poremećaji, elementarne nepogode, intervencije nadležnih vlasti i sl.).
2. Cijene aranžmana
Cijene svih putovanja temeljene su u odnosu kune prema stranim valutama. a izračunate su prema cijenama usluga u referentnim valutama po prodajnom tečaju poslovne banke organizatora putovanja na određeni dan.Positive Group d.o.o. može zahtijevati povećanje ugovorene cijene ukoliko je nakon objave programa došlo do promjene valutnih tečajeva, promjene troškova prijevoza, promjene cijene davatelja usluga i prijevoznika te u slučaju manjeg broja putnika u odnosu na minimalan broj putnika naveden u programu i to najkasnije do 10 dana prije početka aranžmana. Ukoliko dođe do povećanja ugovorene cijene putnik ima pravo odustati od aranžmana, s time da je to dužan obavijestiti Positive Group d.o.o. pismenim putem u roku od 5 radnih dana od primljene obavijesti. U slučaju odustanka od aranžmana, putnik nema pravo na naknadu štete. Ako putnik svoj odustanak ne dostavi Positive Group d.o.o. u pismenom obliku i u navedenom roku, smatra se da je suglasan s promjenom cijene. Fakultativni obilasci i doplate nisu uključeni u cijenu aranžmana te se isti plaćaju turističkom pratitelju u valuti zemlje u kojoj se usluge pružaju. Objavljene cijene rezultat su ugovora Positive Group d.o.o. s partnerima i ne moraju odgovarati cijenama istaknutim na destinaciji na kojima putnik boravi.
3. Prijave
Prilikom prijave kupac uplaćuje 30% cijene aranžmana, a preostalih 70% iznosa uplaćuje najkasnije 21 dan prije realizacije aranžmana osim ako u programu nije drugačije navedeno. Uz prijavu putnik je dužan dostaviti i navesti točne podatke, predočiti programom predviđene dokumente te uplatiti akontaciju. Ukoliko putnik ne navede (ne dostavi) točne podatke, odgovoran je za sve troškove odnosno posljedice nastale davanjem netočnih podataka. Potpisom ugovora i uplatom akontacije putnik potvrđuje da je upoznat s programom i uvjetima putovanja te da ih u cijelosti prihvaća. Na taj način sve što je navedeno u ovim uvjetima postaje pravna obveza i za putnika i za Positive Group d.o.o..
4. Pravo organizatora na otkaz ili promjenu programa
Na osnovi važećih zakonskih propisa, Positive Group d.o.o. pridržava pravo na otkaz putovanja do najkasnije 5 dana prije polaska ukoliko se za putovanje ne prijavi potreban broj putnika. Najmanji broj putnika za izvođenje pojedinog putovanja naznačen je kod svakog programa. Positive Group d.o.o. pridržava pravo na potpun ili djelomičan otkaz ugovora ako prije izvedbe ili tijekom izvedbe programa nastupe izvanredne okolnosti koje se nisu mogle predvidjeti, ukloniti ili izbjeći. Positive Group d.o.o. pridržava pravo na promjenu dana i sata polaska na put zbog promjene voznog reda prijevoznika ili nastupa više sile, kao i pravo na promjenu smjera putovanja zbog promijenjenih okolnosti (novi vozni red, nesiguran položaj države, prirodne nepogode ili drugi nepredvidivi razlozi), bez posebne odštete i po važećim propisima u putničkom prometu. Ukoliko Positive Group d.o.o. otkaže putovanje, putnik ima pravo na povrat cjelokupnog do tada uplaćenog iznosa, ali nema pravo na naknadu štete po bilo kojoj osnovi (troškovi vize, cijepljenja, iznosa za uplaćena osiguranja ili sličnih usluga, što je potrebno za pojedini program). Positive Group d.o.o. ne odgovara za kašnjenje prijevoznika iz bilo kojeg razloga kao ni za promjene programa i nastale troškove uvjetovane takvim kašnjenjem.
5. Kategorizacija i opis usluga
Ponuđeni hoteli, apartmani ili drugi objekti opisani su prema službenoj kategorizaciji dotične zemlje u trenutku izdavanja programa. Ukazujemo da se lokalna kategorizacija u pojedinim zemljama bitno razlikuje. Smještaj, prehrana, udobnost i druge usluge pod nadzorom su mjesnih i državnih turističkih uprava, a standardi smještaja i usluga su različiti i nisu usporedivi. Raspored smještaja u sobama ili apartmanima određuje recepcija u mjestu boravka. Ukoliko putnik nije izričito ugovorio sobu/apartman posebnih odlika, prihvatit će bilo koju službeno registriranu sobu/apartman za izdavanje u pojedinom objektu ili destinaciji opisanom u programu putovanja. Smještaj nije moguć prije 16 sati na dan početka korištenja usluge, a isti se mora napustiti do 10 sati na dan završetka korištenja usluge, ukoliko u programu putovanja nije drugačije navedeno. Za kasnije dolaske u smještajne objekte (iza 20 sati) potrebno je prethodno, najmanje jedan dan prije polaska na put, o tome obavijestiti Top-travel d.o.o., ukoliko takav kasniji dolazak nije predviđen programom putovanja.
6. Putnikov otkaz putovanja
Ukoliko putnik želi otkazati putovanje, mora to učiniti pismeno. Datum prijama pismenog otkaza predstavlja osnovu za obračun otkaznih troškova prema slijedećoj ljestvici:
• do 30 dana prije polaska - agencija zadržava 30% cijene aranžmana
• od 29 - 22 dana prije polaska - agencija zadržava 60% cijene aranžmana
• od 21 - 1 dan prije polaska - agencija zadržava 100% cijene aranžmana
Aviokarte u individualnim aranžmanima ne podliježu gore navedenim otkaznim troškovima već se eventualni povrat novca obračunava prema uvjetima tarife izdane aviokarte zrakoplovnog prijevoznika o kojima je putnik obaviješten prilikom rezervacije i uplate aranžmana.
Ako se putnik ne pojavi ili otkaže aranžman za vrijeme njegova trajanja Positive Group d.o.o. će naplatiti cjelokupni iznos aranžmana. Kod otkazivanja aranžmana ne isplaćuje se iznos uplaćene premije za osiguranje od otkaza. Ukoliko putnik koji otkazuje putovanje nađe novog korisnika iste rezervacije, Positive Group d.o.o. zadržava samo troškove uzrokovane zamjenom ukoliko je ista moguća.
7. Odgovornost putnika
Putnik je dužan pobrinuti se da on osobno, njegovi dokumenti i stvari ispune uvjete predviđene graničnim, carinskim, zdravstvenim i drugim propisima vlastite države, kao i države u koju putuje. Ukoliko putnik zbog nepoštivanja propisa ne može nastaviti putovanje, sam snosi sve troškove i posljedice koje zbog toga nastanu. Ukoliko putnik za vrijeme trajanja putovanja izgubi putne dokumente ili mu budu ukradeni, dužan je na vlastiti trošak osigurati nove. Putnik je dužan brinuti se da on osobno, njegovi dokumenti i prtljaga ispune uvjete predviđene viznim, graničnim, carinskim, zdravstvenim i drugim propisima, kako RH, tako i zemlje u koju se putuje, pridržavati se kućnog reda u ugostiteljskim i hotelskim objektima te surađivati s predstavnikom organizatora putovanja i davateljima usluga u dobroj namjeri. U slučaju nepoštivanja navedenih obveza, putnik odgovara za načinjenu štetu, a Positive Group d.o.o. otklanja svaku odgovornost za takvu štetu. U tom slučaju iznos štete putnik podmiruje kod vlasnika objekta (hotela, apartmana i sl.) na recepciji.
8. Odgovornost organizatora putovanja
Organizator je dužan brinuti o provedbi usluga kao i o izboru usluga pažnjom dobrog organizatora, te brinuti se o pravima i interesima putnika suglasno dobrim običajima u turizmu. Organizator je dužan putniku pružiti sve navedene usluge za pojedini aranžman u programu i odgovara putniku zbog eventualnog neizvršenja usluga ili dijela usluga.
9. Putno osiguranje
U skladu sa Zakonom o pružanju usluga u turizmu (“Narodne novine” br.68/07-u daljnjem tekstu Zakon), Positive Group d.o.o. u suradnji s osiguravajućim društvom nudi paket putnog osiguranja, pri čemu je Positive Group d.o.o. posrednik. Putno osiguranje sastoji se od zdravstvenog osiguranja putnika tijekom boravka u inozemstvu, osiguranja prtljage, osiguranja od posljedica nesretnog slučaja kao i osiguranja od otkaza putovanja, koji se nude kako za putovanja u inozemstvo tako i u našoj zemlji. Uplatom akontacije putnik potvrđuje da mu je ponuđen paket putnog osiguranja.
10. Prtljaga
Putnik ima pravo na besplatan prijevoz određene kilaže prtljage na zračnim linijama te 1 komad prtljage kod prijevoza autobusom. Višak prtljage putnik plaća prema važećem cjeniku na licu mjesta. Kod zrakoplovnog prijevoza, za prtljagu je odgovorna isključivo zrakoplovna kompanija, i to na osnovi propisa koji vrijede u zračnom prometu. Prtljaga se prevozi na putnikov rizik, stoga preporučujemo osiguranje prtljage. Positive Group d.o.o. nije odgovoran za uništenu, izgubljenu ili ukradenu prtljagu u prijevoznom sredstvu, kao ni za krađu prtljage ili dragocjenosti u hotelu. Za izgubljenu ili oštećenu prtljagu putnik upućuje prijavu prijevozniku ili recepciji smještajnog objekta, a odštetu može potraživati isključivo od osiguravajuće kuće.
11. Rješavanje prigovora
Svaki putnik - nositelj ugovora ima pravo pismenog prigovora po osnovi ugovorene usluge. Putnik može zahtijevati srazmjernu naknadu pismenim putem (ali ne i na već iskorištene usluge, odnosno ako je program u cijelosti proveden). Svaki putnik prigovor podnosi zasebno. U protivnom prigovor se neće (odgovoriti) uzeti u postupak. Postupak u svezi s prigovorom:
- na licu mjesta putnik reklamira neodgovarajuću uslugu kod predstavnika organizatora. Putnik je dužan surađivati s predstavnikom u dobroj namjeri da se otklone uzroci prigovora;
- najkasnije osam dana po povratku s puta putnik treba predati pismeni prigovor u prodajno mjesto gdje je uplatio aranžman, te priložiti pismenu potvrdu predstavnika i eventualne račune za dodatne troškove; nakon isteka roka od osam dana po povratku se neće uzimati u obzir pritužba;
- organizator je dužan donijeti pismeno rješenje na prigovor u roku od 14 dana po primitku istog
- dok organizator ne donese rješenje putnik se odriče posredovanja bilo koje druge osobe, sudske ustanove i davanja informacija u javna glasila, web, i sl.
Putnik ima pravo na odštetu u visini realne vrijednosti neiskorištenih usluga, a najviša naknada po prigovoru može doseći iznos cijene aranžmana. Kupac se odriče prava na naknadu idealne štete. Za sve eventualne sporove nadležan je sud u Rijeci.
12. Nadležnost suda
Ako putnik nije zadovoljan rješenjem prigovora Positive Group d.o.o., ima pravo na sudsku arbitražu. Za svaki slučaj nadležan je sud u Rijeci.
13. Putovanja u organizaciji drugih organizatora
U svim programima u kojima Positive Group d.o.o. nastupa kao posrednik, Positive Group d.o.o. ne odgovara za provedbu putovanja, već odgovornost snosi agencija organizator putovanja, prema čijim općim uvjetima se putovanje i provodi.
14. Osiguranje od odgovornosti
Sukladno Zakonu o pružanju usluga u turizmu, Positive Group d.o.o. ima s osiguravajućim društvom Croatia osiguranje d.d. sklopljen ugovor o osiguranju od odgovornosti Polica broj 228140045818
15. Zaštita osobnih podataka
Putnik osobne podatke daje dobrovoljno te su oni potrebni u procesu realizacije tražene usluge. Positive Group d.o.o. se obvezuje da neće osobne podatke putnika iznijeti iz zemlje ili dati trećoj osobi, osim u svrhu realizacije tražene usluge. Iznimka od davanja podataka trećim osobama su osiguravajuća društva kojima će se proslijediti osobni podaci putnika ukoliko putnik zaključi policu putnog osiguranja. Osobni podaci putnika čuvat će se u bazi podataka Positive Group d.o.o., sukladno Zakonu o zaštiti osobnih podataka, odnosno Općoj uredbi o zaštiti osobnih podataka (GDPR).
16. Stranke se obvezuju da će moguće sporne slučajeve riješiti sporazumno. Ukoliko to nije moguće, u slučaju spora nadležan je sud u Rijeci, a primjenjuje se hrvatsko pravo.
POKLON BON
Poklon bon koji je uplaćen u agenciji Posive Group d.o.o., vrijedi 6 mjeseci od dana izdavanja poklon bona, vrijedi samo na osobu koja je nositelj poklon bona.Poklon bon ne može se prenostiti na druge osobe niti ga se može zamijeniti za novac.Ukoliko je putovanje, koje je uplaćeno putem poklon bona, otkazano od strane organizatora putovanja, poklon bon može se iskoristiti za neko drugo putovanje iz ponude Top-travel d.o.o. Ukoliko je novoodabrano putovanje jeftinije od vrijednosti poklon bona, razlika vrijednosti se ne isplaćuje. Ukoliko putniku/nositelju poklon bona, ne odgovara niti jedno drugo putovanje iz ponude Positive Groip d.o.o., putnik/nositelj poklon bona, nema pravo na povrat sredstava koje je uplatio za isti.