Sejšeli

Sejšeli

 

10 dana / 7 noćenja

 

 

ECONOMY

STANDARD

LUXE

Berjaya Beau Vallon Bay Resort & Casino 3*

7 noćenja s uključenim doručkom

AVANI Seychelles Barbarons Resort & Spa 4*

7 noćenja s uključenim polupansionom

Constance Ephelia 5*

7 noćenja s uključenim polupansionom

od 6.899 HRK

od 11.899 HRK

od 17.199 HRK

 

 

Berjaya Beau Vallon Bay Resort & Casino 3*

 

Ovaj se objekt nalazi na 2 minuta hoda od plaže. Objekt Berjaya Beau Vallon Bay Resort & Casino nalazi se u zaljevu Beau Vallon, na sjeverozapadnoj obali otoka Mahe. Objekt nudi vanjski bazen, 3 restorana, teniski teren i zabavu u večernjim satima.

Sve elegantno namještene i klimatizirane sobe uključuju klima-uređaj, TV, minibar, sef i telefon. Također obuhvaćaju vlastitu kupaonicu sa sušilom za kosu.


 

AVANI Seychelles Barbarons Resort & Spa 4*

 

Objekt AVANI Seychelles Barbarons Resort & Spa smješten je 20 metara od plaže Barbarons i 13 km od grada Victoria. Gostima su na raspolaganju tropski vrt i vanjski bazen. U svim je sobama dostupan besplatan WiFi.

Sve su svijetle sobe klimatizirane te sadrže TV ravnog ekrana sa satelitskim programima, minibar, radni stol i sef. Vlastite kupaonice imaju kadu ili tuš i besplatan kozmetički pribor. Svaka soba sadrži balkon s pogledom na vrt ili ocean.

Gosti se mogu opustiti i sunčati na plaži s palmama te uživati u aktivnostima u okolici, koje uključuju staze u prirodi, teniski teren i golf-teren s 9 rupa. Objekt također sadrži fitness i spa-centar.


 

Constance Ephelia 5*

 

Resort Ephelia smješten je između bijelih pješčanih plaža i brežuljaka na otoku Mahé, a u sklopu objekta gostima su na raspolaganju 5 restorana, 6 barova, 5 bazena, butici i luksuzni suitevi i vile s pogledom na Indijski ocean.

Sve smještajne jedinice u okviru resorta Constance Ephelia imaju vlastiti vrt. Jedinice također obuhvaćaju unutarnji prostor za sjedenje s TV-om ravnog ekrana i luksuznu vlastitu kupaonicu s kadom i tušem. Iz pojedinih se vila pruža pogled na planine ili ocean.

U okviru objekta moguće je uživati u raznim sportskim aktivnostima, među kojima su tenis, skvoš, plivanje i ronjenje s maskom i disalicom na privatnoj plaži. Ovaj resort također uključuje teretanu, spa centar, saunu i wellness centar u kojem su dostupni razni tretmani.

Nacionalni park Morne Seychelles udaljen je 5 minuta vožnje, a do Međunarodne zračne luke na Sejšelima ima 25 minuta vožnje. Gosti mogu besplatno koristiti parkiralište u sklopu objekta.

 

Program putovanja

 

 1. dan – VENECIJA - ISTANBUL
Dolazak minimum 2 sata prije leta na aerodrom Marco Polo u Veneciji. Polijetanje aviona za Istanbul u 19:00h, slijetanje u 23:25h.

 

2. dan – ISTANBUL - MAHE
Nastavak leta za Mahe u 01:50h, slijetanje u Mahe u 11:05h prema lokalnom vremenu. Privatni transfer do izabranog hotela, prijava u hotel nakon 15:00h.

Noćenje.

 


3.-08. dan – MAHE/SEJŠELI


Odmor u hotelu na bazi odabrane usluge. Slobodno vrijeme za osobne programe i uživanje u ovom rajskom otoku. Mogućnost odlaska uz nadoplatu na neki od mnogobrojnih fakultativnih izleta/programa kao što su razgled otoka, izleti brodom, ronjenje itd.

 

09. dan – MAHE - ISTANBUL


Doručak. Napuštanje soba do 12:00h. Slobodno vrijeme.

Večernji transfer do aerodroma.  Let za Istanbul u 23:10h.

 

10. dan – ISTANBUL - VENECIJA


Slijetanje Istanbul u 06:35h .Nastavak leta za Veneciju u 08:40h, slijetanje u 09:25h.

Kraj programa.

 

 

 




Cijena aranžmana uključuje:

  • povratne avionske karte na relaciji Venecija – Mahe – Venecija s pripadajućim presjedanjima

  • Transfer Aerodrom Mahe – Hotel – Aerodrom Mahe

  • 7 noćenja u odabranom hotelu na bazi odabrane usluge

  • Troškove organizacije i realizacije putovanja

 

Cijena aranžmana ne uključuje:

  • Međunarodno putno zdravstveno osiguranje

  • Fakultativne izlete

  • Moguća naplata boravišne pristojbe na licu mjesta u hotelu prilikom odjave

  • Individualne troškove kao i sve programom ne navedene usluge

 

Uvjeti putovanja:

NAČIN PLAĆANJA

  • Gotovina

  • internet bankarstvo

  • opća uplatnica

 

OPĆE NAPOMENE :

  • Cijena aranžmana je bazirana na promotivnoj tarifi i ovisi o trenutnoj raspoloživosti mjesta u avionu i/ili hotelskom smještaju.

  • Cijene smještaja su dane za standardni tip sobe. Sve doplate odnosno rezervacija bilo koje druge kategorije sobe vrši se isključivo na upit.

  • Red letenja kao i cijena podložni su promjeni.

  • Potvrda rezervacije hotela čeka se minimalno 24 sata od izvršene uplate. U vrijeme održavanja sajmova, kongresa i specijanih događanja cijene iz ponude ne vrijede.

  • Rezervacije se rade na upit, cijene su podložne promjeni ovisno o popunjenosti kapaciteta na letovima.

  • Slike su informativne naravi, te postoji mogućnost drugačijeg izgleda u stvarnosti. Reklamacije na osnovi različite slike i stvarnog izgleda se ne uvažavaju

 

NAPOMENE ZA SMJEŠTAJ :


Smještaj iz ove ponude registriran je, pregledan i standardiziran od strane Nacionalne turističke asocijacije zemlje u kojoj se nalazi. Organizator putovanja ne može da utječe na razmještaj po sobama jer to isključivo zavisi od recepcije smještajnog objekta. Postoji mogućnost doplate za jednokrevetnu sobu, a cijena se radi na upit sa hotelom. U većini hotela doručak se služi na bazi švedskog stola. Uglavnom je zastupljena internacionalna kuhinja. U pojedinim smještajnim objektima treći i četvrti krevet mogu biti pomoćni kreveti. Dimenzija i izgled pomoćnog ležaja zavise od hotela, može biti sofa na razvlačenje, ali je uglavnom kao klasičan krevet.


 

DUŽNOSTI I ODGOVORNOSTI PUTNIKA

  • Putnik je odgovoran dostaviti podatke za rezervaciju koji su potpunosti točni. Putnik je dužan  po prijemu karte provjeri ispravnost unijetih podataka: ime i prezime putnika, destinaciju na koju putuje, datume i vremena letova.

  • Putnik je dužan  pristupiti mjestu ukrcavanja (check-in) i izvršenju svih traženih procedura na vrijeme, ne kasnije od vremena koje je odredio prijevoznik. Putnik je dužan na prijavljivanju za let dokazati svoj identitet i priložiti odgovarajuće putne dokumente koji odgovaraju podacima navedenim u avio karti;

  • Putnik ima dužnost da se blagovremeno informira i pribavi svu potrebnu dokumentaciju, odnosno ispuni sve uvijete za ulaz u zemlju u koju putuje i izlaz iz zemlje iz koje putuje, kao i za tranzitnu destinaciju.
    Propise određuju nadležni organi zemalja između kojih putuje i preko kojih se tranzitira. Positive Group d.o.o. NE SNOSI ODGOVORNOST AKO PUTNIK NE PRIBAVI SVU POTREBNU DOKUMENTACIJU KOJA PROPISUJE VIZNI REŽIM ZEMLJE U KOJU PUTUJE I PREKO KOJE TRANZITIRA. Positive Group d.o.o. ne odgovara za neispravnu putnu dokumentaciju zbog kojih putnik nije mogao nastaviti putovanje. Također, Positive Group d.o.o. nije odgovoran za slučajeve kada policija, carina ili drugi državni organi putniku zabrane izlazak iz zemlje ili ulazak u neku zemlju.

  • Svi putnici agencije Positive Group d.o.o. su u obavezi posjedovati MEĐUNARODNO PUTNO OSIGURANJE. U protivnom Positive Group d.o.o. neće biti odgovoran za eventualne dodatne troškove ili neugodnosti koje mogu nastati (zadržavanje na granici,nemogućnost ulaska u zemlje i slično). Putnik je dužan pridržavati se pravila za predanu i ručnu prtljagu koji je propisao avio prijevoznik (količina, maksimalna težina, dimenzije i dozvoljeni sadržaj prtljage) , svako prekoračenje ili odstupanje od pravila može biti dodatno naplaćeno na aerodromu.

  • Putnik je dužan biti prisutan prilikom kontrole njegove predane  ili ručne prtljage koju obavljaju carinske ili druge službe. Prilikom kupovine putne karte putnik je dužan obavijestiti Positive Group d.o.o. o svojim zdravstvenim problemima, koji bi mogli otežati njegov prijevoz ili negativno utjecati na tok leta. Također mora ispuniti sve zdravstvene uvijete zemlje u koju putuje.

Organizator putovanja je Rest Nest Travel, Ulica Ignacija Henckea 2a, 51000 Rijeka, ID: HR-AB-51-040344504

 

 

  • Organizator putovanja zadržava pravo promjene pojedinih sadržaja u programu.

  • Za sve informacije date usmenim putem, agencija ne snosi odgovornost.

  • Provjeriti 2 dana prije putovanja točno mjesto sastanka i vrijeme polijetanja aviona.

  • Potpisnik ugovora o putovanju ili predstavnici grupe putnika obavezni su da sve putnike upoznaju sa ugovorenim programom putovanja, uvjetima plaćanja i viziranja i Općim uvjetima putovanja organizatora putovanja.

  • Svi putnici dužni su da se sami upoznaju sa propisanim pravilima ponašanja, kao zdravstvenim, carinskim i graničnim formalnostima zemalja u koje putuju.

  • Rok za prijavu uglavnom zavisi od popunjenosti.

  • Maloljetni putnici prilikom putovanja moraju imati ovjerenu suglasnost roditelja.

  • Putnici koji posjeduju stranu putovnicu dužni su sami da se informiraju kod nadležnog konzulata o uvjetima koji vrijede za odredišnu ili tranzitnu zemlju (vizni, carinski, zdravstveni i dr.) i da sami blagovremeno i uredno osiguraju potrebne uvjete i isprave.

  • U slučaju nedovoljnog broja putnika za relizaciju aranžmana, krajnji rok za obavijest o otkazu aranžmana je 5 dana prije datuma polaska.

  • Organizator putovanja zadržava pravo korekcije ugovorene cijene prije početka putovanja uslijed promjene u tečaju razmjene valute ili promjene u tarifama prijevoznika i u zakonom predviđenim slučajevima.

  • Aranžman je rađen na bazi od minimum 2 putnika.

Organizator putovanja je turistička agencija REST NEST TRAVEL,  ID: HR-AB-51-040344504

Uz ovaj program važe Opći uvjeti putovanja organizatora putovanja.

Rest Nest Travel, Ulica Ignacija Henckea 2a, 51000 Rijeka

Tel: 051/ 860 185
email:  office@restnest.hr
web: http://restnest.hr/

  •  

© 2018 Rest Nest | Fly Web Team