Kupnjom elektronske avio karte zaključujete ugovor o putovanju s organizatorom, pružateljem usluge - avio kompanijom. Važno je dobro proučiti Uvjete prijevoza avio kompanije i tarife. Pravila i uvjete tarife avio prijevoznika pročitajte u dijelu "Slažem se sa uvjetima avio kompanije''. Naši agenti će vam rado pomoći u vezi sa svim pravilima i restrikcijama. Agencija Positive Group d.o.o. ima ulogu posrednika u kupovini i nije u mogućnosti mijenjati pravila koje je propisao pružalac usluge s kojim ste sklopili ugovor o prijevozu, odnosno avio kompanija.
Putna karta je dokument koji nije prenosiv na drugu osobu. Segmenti leta moraju biti iskorišteni u redosljedu navedenom na itinereru putne karte.
Kod svake karte vrijede posebna pravila avio prijevoznika. Poštuju se uvjeti tarife prijevoznika koja je vrijedila na dan plaćanja putne karte.
Positive Group d.o.o. zadržava pravo otkazati rezervaciju bez prethode obavijesti ukoliko putnik ne kupi avio kartu do roka koji je odredila avio kompanija ili naš agent. Trajanje rezervacije koju napravite preko Rest Nest online sistema zavisi od brojnih faktora kao što su pravila avio kompanije ili blizina leta, stoga vas molimo da se obratite našim agentima i provjerite do kada je potrebno izvršiti uplatu. U slučaju plaćanja bankovnim transferom, novac mora biti blagovremeno dostavljen na račun agencije, odnosno prije isteka krajnjeg roka za izdavanje avio karte. Molimo vas da nas obavijestite kad izvršite uplatu. Izdavanje elektronske avio karte se radi po izvršenoj uplati, a avio kartu dobijate e-mailom ili je osobno preuzimate u nekoj od poslovnica agencije Rest Nest Travel. Plaćanje kreditnom karticom možete isključivo kupiti avio kartu za letove koji su udaljeni najmanje 24 sata od trenutka transakcije. Ovaj rok je određen zbog obavezne provjere validnosti kreditne kartice kojom plaćate. Prvobitno na e-mail dobijate samo potvrdu rezervacije, ali ne i izdanu elektronsku kartu. Kada vaša kartica prođe sigurnosnu provjeru, rezervacija će biti izdana i elektronska karta će Vam biti poslana na e-mail adresu koju ste ostavili. U slučaju da narednih 24h ne dobijete elektronsku kartu na e-mail koji ste ostavili, molimo vas da nas kontaktirate i provjerite razlog zašto karta nije izdana. Naši agenti će, također, pokušati kontaktirati vas.
Positive Group d.o.o. zadržava pravo prilikom izdavanja karte kupca/putnika zatražiti dodatne informacije koje bi osigurale validnost i vlasništvo kreditne kartice kojom kupujete. Positive Group d.o.o. zadržava pravo ne prihvatiti transakciju sa određenih kreditnih kartica koje ne ispunjavaju sigurnosne propise ili za koje kupac nije u mogućnosti dokatati vlasništvo. U tom slučaju ćete prilikom izrade rezervacije biti obaviješteni da vaša kreditna kartica ne ispunjava uvjete i rezervirana suma će biti oslobođena. Za dodatne informacije u vezi sa plaćanjem kreditnom karticom možete pozvati naš call center :
099 493 0779
Sva plaćanja se vrše u kunama (HRK). Iznos za koji će vaša kartica biti zadužena se računa konverzijom cijene u eurima u HRK prema trenutnom tečaju rezervacijskog sistema za avio karte . Zaduženje kreditne kartice se u nekim slučajevima (kada avio kompanije nisu rezidenti u Hrvatskoj) može desiti par dana nakon samog izdavanja avio karte, te onda tečaj kune prema devizama može biti nešto drugačiji. Zbog drugačijeg tečaja u trenutku zaduženja kartice moguća je razlika u odnosu na originalnu cijenu na našoj stranici. Pri zaduženju kartice, ista suma u HRK se pretvara u lokalnu valutu prema tečaju banke izdavatelja kreditne kartice. Ukoliko kuna (HRK) nije primarna valuta vaše banke (tj. izdavatelja kartice) nećemo biti odgovorni za bilo kakve izmjene u cijeni koje su prouzrokovane konverzijom kune u stranu valutu po tečaju banke izdavatelja kartice. Također nećemo biti odgovorni za eventualne dodatne provizije za valutne transakcije koje naplaćuje Vaš izdavaelj kartice, tj. banka.
Positive Group d.o.o. ne snosi odgovornost za otkazivanje ili odgodu leta iz komercijalnih ili nekomercijalnih razloga od strane izabranog avio prijevoznika. Ako sam putnik odluči otkazati putovanje ili dođe u situaciju da nije u mogućnosti putovati, moraju se poštovati pravila koje je propisao avio prevoznik. Za neiskorištenu ili otkazanu kupljenu kartu plaća se određena naknada prema uvjetima tarife avio kompanije. Određene tarife su potpuno nerefundabilne u slučaju putnikovog otkazivanja.
U slučaju odbijanja vize, odbijenica ambasade nije garancija za refundaciju uplaćene avio karte. Mogućnost refundacije isključivo zavisi od propisa avio kompanije. Putnik je dužan da se, u svom interesu, informira o uvjetima tarife prije kupovine, odnosno izdavanja putne karte. Naši agenti su uvijek spremni da vam asistiraju u pružanju ovih informacija.
Positive Group d.o.o. će refundirati novac osobi čije je ime navedeno na putnoj karti ili osobi koja je platila putnu kartu o čemu treba pružiti dokaz, tj. račun. Nadoknada za izdavanje avio karte ne podliježe refundaciji.
U slučaju vraćanja robe i povrata sredstava kupcu koji je prethodno platio platnom karticom, djelimično ili u cijelosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Positive Group d.o.o. je u obavezi da povrat vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro i American Express metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtjev prodavatelja obaviti povrat sredstava na račun korisnika kartice.
Na osnovu uvjeta tarife i trenutne raspoloživosti, promjena destinacije ili datuma polijetanja može se zahtijevati promjena (upgrade) tarife, odnosno doplata razlike u cijeni. Također, uvjeti ekonomskih tarifa uglavnom propisuju uplatu obaveznog penala za promjenu. Određene tarife uopće ne dozvoljavaju promjene nakon izdavanja karte i kod njih se samo može primjeniti refundacija. Također, određene karte (tarife) imaju manju važnost od 12 mjeseci i nije ih moguće promijeniti na duži ostanak od definiranog roka. Putnik je dužan da se, u svom interesu, informira o uvjetima za promjene prije kupovine, odnosno prije izdavanja putne karte. Naši agenti su uvijek spremni da vam asistiraju u pružanju ovih informacija.
Različite avio kompanije imaju drugačija pravila vezana za količinu i maksimalnu težinu prtljage. Također, različite tarife jedne iste avio kompanije mogu imati drugačije uvjete za prtljagu. Obratite pažnju da li pojedini letovi imaju ili nemaju prtljagu uključenu u cijenu! Dozvoljenu količinu predane prtljaga možete provijeriti prilikom biranju opcija na polju “detalji leta“ ili na polju “'Vaš let“ prilikom izrade pojedinačne rezervacije. U slučaju da želite nadoplatiti prtljagu molimo vas da nam se obratite putem maila office@restnest.hr ili na broj 099 493 0779 kako biste se informirali o cijenama i uvjetima.
Putnik je obavezan informirati se o dozvoljenoj količini prtljage prije kupovine odnosno plaćanja avio karte. Eventualne dodatne troškove prouzrokovane odstupanjem od pravila vezanih za prtljagu snosi sam putnik. U slučaju gubitka prtljaga, putnik je dužan slučaj odmah prijaviti na Lost and Found šalteru aerodroma. U slučaju oštećenja prtljage žalbu treba podnijeti na šalteru avio kompanije. Za sve troškove prouzrokovane gubitkom ili oštećenjem prtljage odgovara prijevoznik, tj. avio kompanija.
RUČNA PRTLJAGA;
U svojoj ručnoj prtljazi možete prenositi samo male količine tekućina koje moraju biti pohranjene u pojedinačnim bočicama od najviše 100 mililitara. Te bočice moraju biti zapakirane u prozirnu plastičnu vrećicu koju je moguće ponovno zatvoriti i čiji volumen kod jednog putnika nije veći od jedne litre.
Kako bi zaštitarima na kontrolnim točkama olakšali otkrivanje tekućina, morate:
MOŽETE;
Ne dovodeći u pitanje propise o sigurnosti zračnog prometa, putnici ne smiju unositi sljedeće predmete u zaštitno ograničeno područje i u kabinu zrakoplova:
Vatrena oružja i druge naprave koje izbacuju streljivo ili projektile – naprave koje mogu, ili se čini da mogu, izazvati ozbiljnu ozljedu, uključujući:
Naprave za omamljivanje - naprave koje su namijenjene posebno za omamljivanje ili imobilizaciju, uključujući:
Oštri predmeti – predmeti sa zašiljenim vrhom ili oštricom koji mogu uzrokovati ozbiljne ozlijede, uključujući:
Radni alati – alati koji se mogu upotrijebiti bilo za nanošenje ozbiljnih ozljeda ili za ugrožavanje sigurnosti zrakoplova, uključujući:
Tupi predmeti - predmeti koji se mogu upotrijebiti za nanošenje ozbiljne ozljede kada se njima udari, uključujući:
Eksplozivi, zapaljive tvari i naprave – eksplozivi i zapaljive tvari i naprave koji se mogu, ili izgledaju kao da se mogu upotrijebiti za nanošenje ozbiljne ozljede ili za ugrožavanje sigurnosti zrakoplova, uključujući:
Eksplozivi, zapaljive tvari i naprave – eksplozivi i zapaljive tvari i naprave koji se mogu, ili izgledaju kao da se mogu upotrijebiti za nanošenje ozbiljne ozljede ili za ugrožavanje sigurnosti zrakoplova, uključujući:
Potrebno je znati kako se predmeti/tvari klasificirani kao opasna roba, u zračnom prometu prevoze prema posebnim međunarodnim propisima
(Tehničkim instrukcijama za siguran prijevoz opasnih roba zrakom ICAO Doc. 9284AN/905) kojima su propisani određeni izuzetci od zabrane prijevoza u ručnoj i/ili predanoj prtljazi.
Iz sigurnosnih razloga zabranjeno je nositi sa sobom bilo kakve opasne tvari kao što su:
Dodatne informacije možete potražili na stranicama Hrvatske agencije za civilno zrakoplovstvo.
Napomena 1: Elektronski materijali za simuliranje pušenja (cigarete, cigare, lule) zabranjene su za upotrebu u zrakoplovima.
Napomena 2: Samobalansirajući uređaji koji sadrže litijske baterije kao npr. hoverboard, mini-segway, solowheel, airwheel, balance wheel, itd. nisu dozvoljeni uza se, ručnoj ili predanoj prtljazi.
U ime Postive Group d.o.o. obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informiranje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Pružamo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u Positive Group d.o.o. (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, povjerljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsuvremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine garantira procesor platnih kartica, pa se tako kompletni proces naplate obavlja u sistemima banke i avio kompanije. Ni jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Za sve dodatne informacije možete nas kontaktirati na mail office@restnest.hr ili putem telefona:
+385 (0) 99 4930779
Uvjeti agencije Rest Nest Travel vrijede od 15. lipnja 2018. i primjenjuju se u svim poslovnicama agencije Rest Nest Travel.